Ciekawe

Słodycze reklamowe i ich zalety

O gadżetach reklamowych słyszał niemal każdy. Firmy prześcigają się w wyborze produktu, który ma zachęcać klientów i promować markę. Część z nich decyduje się na długopisy, kalendarze, magnesy czy pendrive’y. Tymczasem ciekawą opcją są też słodycze reklamowe, a zwłaszcza cukierki. Jakie są ich zalety?

Prostota i niski koszt

Cukierki reklamowe to jedna z najprostszych form promocyjnych marki. Nie trzeba tu specjalnie kombinować ani wymyślać niczego dziwnego – słodycze uwielbiane są przez większość osób, bez względu na wiek czy płeć. Dzięki temu ma się dużą szansę trafienia w gust każdego klienta, czego nie można powiedzieć np. o gadżetach elektronicznych czy biurowych. Cukierki krówki zachęcają smakiem, który kojarzy i ceni mnóstwo osób, zatem mogą zostać odebrane pozytywniej niż np. długopis. Obdarowanie takim prostym, ale miłym prezentem, na pewno wywoła dobre skojarzenia i pozytywne odczucia. Niewielki rozmiar pozwala na rozdawanie takich upominków w niemal każdym miejscu. Na dodatek wielkim atutem jest tu koszt. Cukierki reklamowe to nieduży wydatek, co ma ogromne znaczenie, zwłaszcza w niewielkich firmach. W ten właśnie sposób za niewielką cenę i niedużym nakładem czasu czy sił można zdobyć uznanie klientów, utrwalić się korzystnie w ich świadomości i zostać lepiej zapamiętanym. Zwiększanie grupy odbiorców taką metodą bywa bardzo skuteczne, zatem warto z niej skorzystać, szczególnie że proces zamówienia słodycza reklamowego nie jest skomplikowany.

Duża dostępność i szeroki wybór

Krówki reklamowe są dziś dość popularne, zatem wiele sklepów internetowych oferuje ich sprzedaż. Ważne, by pamiętać, że nie chodzi tu jedynie o dobrą recepturę i smak – klienta ma przekonać także nadruk z nazwą firmy. Dla stałych odbiorców cukierki krówki mają być podziękowaniem za korzystanie z usług i zaproszeniem do ponownych odwiedzin. Z kolei nowe osoby, które dopiero mogą stać się klientami firmy, trzeba przekonać ładną formą takiego upominku. Nadruk powinien zatem być dostosowany indywidualnie do grupy docelowej. Czasem konieczne są krówki reklamowe w eleganckich opakowaniach, innym razem, np. gdy chce się wypromować markę skierowaną do nastolatków, lepiej postawić na swobodniejszą formę. Na pewno jednak wszystkie słodycze reklamowe muszą mieć na opakowaniach nazwę i logo – to absolutna podstawa. Na szczęście sklepy zajmujące się sprzedażą słodyczy reklamowych oferują duży wybór. Zainteresowani mogą wybierać nie tylko wersję opakowania, ale również smak krówek i ich ilość. Zazwyczaj jednorazowe zamówienia obejmują od kilku do kilkudziesięciu kilogramów cukierków.

Previous ArticleNext Article

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *