Słodycze reklamowe i ich zalety

O gadżetach reklamowych słyszał niemal każdy. Firmy prześcigają się w wyborze produktu, który ma zachęcać klientów i promować markę. Część z nich decyduje się na długopisy, kalendarze, magnesy czy pendrive’y. Tymczasem ciekawą opcją są też słodycze reklamowe, a zwłaszcza cukierki. Jakie są ich zalety?

Prostota i niski koszt

Cukierki reklamowe to jedna z najprostszych form promocyjnych marki. Nie trzeba tu specjalnie kombinować ani wymyślać niczego dziwnego – słodycze uwielbiane są przez większość osób, bez względu na wiek czy płeć. Dzięki temu ma się dużą szansę trafienia w gust każdego klienta, czego nie można powiedzieć np. o gadżetach elektronicznych czy biurowych. Cukierki krówki zachęcają smakiem, który kojarzy i ceni mnóstwo osób, zatem mogą zostać odebrane pozytywniej niż np. długopis. Obdarowanie takim prostym, ale miłym prezentem, na pewno wywoła dobre skojarzenia i pozytywne odczucia. Niewielki rozmiar pozwala na rozdawanie takich upominków w niemal każdym miejscu. Na dodatek wielkim atutem jest tu koszt. Cukierki reklamowe to nieduży wydatek, co ma ogromne znaczenie, zwłaszcza w niewielkich firmach. W ten właśnie sposób za niewielką cenę i niedużym nakładem czasu czy sił można zdobyć uznanie klientów, utrwalić się korzystnie w ich świadomości i zostać lepiej zapamiętanym. Zwiększanie grupy odbiorców taką metodą bywa bardzo skuteczne, zatem warto z niej skorzystać, szczególnie że proces zamówienia słodycza reklamowego nie jest skomplikowany.

Duża dostępność i szeroki wybór

Krówki reklamowe są dziś dość popularne, zatem wiele sklepów internetowych oferuje ich sprzedaż. Ważne, by pamiętać, że nie chodzi tu jedynie o dobrą recepturę i smak – klienta ma przekonać także nadruk z nazwą firmy. Dla stałych odbiorców cukierki krówki mają być podziękowaniem za korzystanie z usług i zaproszeniem do ponownych odwiedzin. Z kolei nowe osoby, które dopiero mogą stać się klientami firmy, trzeba przekonać ładną formą takiego upominku. Nadruk powinien zatem być dostosowany indywidualnie do grupy docelowej. Czasem konieczne są krówki reklamowe w eleganckich opakowaniach, innym razem, np. gdy chce się wypromować markę skierowaną do nastolatków, lepiej postawić na swobodniejszą formę. Na pewno jednak wszystkie słodycze reklamowe muszą mieć na opakowaniach nazwę i logo – to absolutna podstawa. Na szczęście sklepy zajmujące się sprzedażą słodyczy reklamowych oferują duży wybór. Zainteresowani mogą wybierać nie tylko wersję opakowania, ale również smak krówek i ich ilość. Zazwyczaj jednorazowe zamówienia obejmują od kilku do kilkudziesięciu kilogramów cukierków.