Ciekawe

Reklama lokalnej firmy

Firma lokalna zazwyczaj jest znana na rynku, ale tylko dla tych, którzy byli klientami. Nowych klientów musi zdobyć dzięki reklamie, czyli podobnie jak wszystkie inne firmy. Niewielki budżet na reklamę trzeba wydawać rozsądnie, efektywnie, a to oznacza, że nie ma miejsca na eksperymenty. Trzeba wybierać sprawdzone formy reklamy, o których wiadomo, że są skuteczne.
Reklamą o znanej skuteczności jest reklama internetowa. Jak do niej podejść? Najlepiej zacząć od wykonania strony internetowej. Nowoczesna strona internetowa działa również w internecie mobilnym, jest miejscem, do którego kierują wszystkie reklamy. To po prostu wirtualna siedziba firmy. Dzięki stronie internetowej możemy zaprezentować firmę, ofertę oraz kontaktować się z potencjalnymi klientami. Z uwagi na szczupłe finanse należałoby zacząć od prostej strony internetowej, nie rezygnując oczywiście z żadnych atrybutów nowoczesności. Można to również zrobić samodzielnie, korzystając ze specjalnych platform internetowych, które oferują bardzo duże możliwości kreowania i edycji stron internetowych (Pageandshop.pl). Mając wykonaną stronę internetową możemy ruszyć z reklamą w najróżniejszej formie.
Lokalne firmy powinny korzystać z reklam o ograniczonym zasięgu, czyli tradycyjnej reklamy wizualnej. Reklama wizualna jest znana od dawna, ale dopiero od kilkunastu lat stosowane są kreacje bardzo nowoczesne, pochodzące z wydruku wielkoformatowego (Prosper24.pl). Baner powieszony na ścianie budynku firmy lub na ogrodzeniu, to najbardziej typowa reklama wizualna o zasięgu lokalnym. Dociera do przypadkowych przechodniów, ale za to mieszkających na obszarze działania firmy. Ich niska cena wykonania i praktycznie darmowa ekspozycja są źródłem dużej popularności banerów reklamowych.

Previous ArticleNext Article
zobacz wiecje zobacz wiecje zobacz wiecej