Dobrze zaplanowana kampania reklamowa wymaga przemyślanej inwestycji w narzędzia i gadżety promocyjne. Na przykład nie wystarczy zaprojektować ciekawą graficznie i przyciągającą wzrok ulotkę, lecz należy ją także odpowiednio wyeksponować na przykład na biurku firmy, ale także podczas targów branżowych. Do tego celu służą stojaki na ulotki.
Funkcjonalność i estetyka
W kwestii doboru gadżetów, takich jak stojaki na ulotki warto postawić na sprawdzone i praktyczne rozwiązania i materiały. Na przykład, jeżeli chodzi o niskie stojaki na kilka ulotek, sprawdzi się lekkie przejrzyste tworzywo sztuczne. Po pierwsze, nie odwraca ono uwagi od treści reklamowych ze względu na swoją przezroczystość. Ponadto taki stojak na ulotki jest wytrzymały i dobrze wygląda przez wiele sezonów. Estetyka łączy się w takim wypadku z trwałością i funkcjonalnością.
W sieci można spotkać wielu producentów oraz dystrybutorów elementów, takich jak stojaki na ulotki. Pośród nich warto wybrać tego, który jest w stanie zaoferować największy wybór oraz dostosowanie budowy stojaka do konkretnych potrzeb oraz miejsca zastosowania stojaka. Ponadto rozsądnie będzie postawić na wyrób firmy doświadczonej i cieszącej się dobrą opinią oraz zaufaniem na rynku reklamowym. Okazuje się, że sam stojaki na ulotki Brooklyn może mieć również istotne znaczenie w reklamie, jak ulotka. Nośnik materiałów reklamowych musi dobrze reprezentować bowiem zarówno firmę jak i branżę, jednakże najlepszym wyborem będą uniwersalne, nowoczesne stojaki o prostej formie. Przy wysokich elementach ważna także jest och stabilność.
Gdzie wyeksponować stojak?
Stojaki firmowe sprawdzą się zarówno w siedzibie firmy, jak i poza nią. Na przykład w biurze można je postawić w miejscu, na które najczęściej pada wzrok potencjalnych klientów bądź kontrahentów. Dobrym miejscem będzie biurko, przy którym toczy się rozmowa lub miejsce przy wyjściu z firmy. W przypadku ciągów biurowo -handlowych można ustawić stojak na zewnątrz przy drzwiach do biura czy sklepu. Wtedy klienci również mogą sięgnąć po materiały reklamowe, przechodząc obok przedsiębiorstwa. Nieraz dzięki takiemu zastosowaniu stojaka, mogą się oni dowiedzieć o istnieniu firmy, a także szczegółach jej oferty.
Jaki rodzaj stojaka wybrać: niski czy wysoki? To już zależy od konkretnych, indywidualnych potrzeb. Być może warto zainwestować w obydwa, ponieważ spełniają one rożne role. Większy stojak robi także większe wrażenie na klientach, ponieważ nasuwa skojarzenia z profesjonalizmem i dobrym budżetem firmy i na skojarzeniach tych warto bazować.