Biznes

Gadżety firmowe dla każdego!

Niemal wszyscy przedsiębiorcy działający dzisiaj na polskim rynku zdają sobie sprawę z tego, że reklama jest dźwignią handlu. Reklama musi być jednak subtelna – docierać zarówno do nowych, potencjalnych klientów, jak i budować świadomość marki wśród obecnych. Jednym z najlepszych sposobów na to są oczywiście gadżety reklamowe!
Mówiąc o reklamie warto mieć na uwadze to, nie może to być w żaden sposób reklama nachalna, która co prawda przyciąga uwagę użytkowników portali internetowych, przechodniów czy przypadkowych osób, ale swoim przekazem wywołuje reakcje odwrotne od zamierzonych – źle przeprowadzona kampania marketingowa może spowodować starty w bilansie firmy poprzez utratę dobrej renomy oraz klientów. Rzadko kiedy zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że zdobycie nowego klienta jest niemal trzy razy droższe niż utrzymanie obecnego, a zyski mogą być w obu przypadkach porównywalne! W jaki sposób budować dobre relacje z obecnymi klientami? Chociażby poprzez odpowiednie gadżety firmowe! Co powinniśmy o nich wiedzieć, ile to kosztuje oraz jakie gadżety dla firm cieszą się obecnie największą popularnością?

Gadżety proste i funkcjonalne?

Decydując się na gadżety reklamowe z logiem własnej firmy, warto mieć na uwadze to, że największą popularnością i największy uznaniem cieszą się gadżety, które spełniają trzy założenia:
1) muszą być estetyczne,
2) muszą być funkcjonalne,
3) muszą być przydatne dla obdarowywanych klientów.
Wbrew pozorom każdy z tych elementów jest niezwykle istotny. Nawet najbardziej funkcjonalny parasol podczas ulewy nie będzie chętnie noszony, gdy będzie po prostu brzydki!

Funkcjonalność i przydatność!

Takie gadżety jak chociażby długopisy, teczki i ołówki z logiem firmy są co prawda pewną podstawą w kategorii gadżetów budujących jednocześnie profesjonalizm naszej marki, jednak są mało przydatne dla klientów w dłuższej perspektywie. Coraz częściej odchodzi się od takich gadżetów na rzecz produktów znacznie bardziej złożonych – przycisków do papieru, kalendarzy, opakowań na smartphone czy popularnych koszulek T-shirt z nadrukiem reklamowym naszej firmy.

Ile to kosztuje?

Wiele zależy tutaj od tego, jaki gadżet planujemy zamówić dla naszej firmy, w ilu sztukach oraz jaka ma być jakość ich wykonania. Można przyjąć, że będzie to wydatek w granicach od kilkudziesięciu złotych w przypadku firmowych długopisów do nawet kilku tysięcy w przypadku chociażby odzieży reklamowej. Pamiętajmy jednak o tym, że gadżety firmowe mają stanowić niejako dodatek do naszej oferty usługowo-produktowej, a nie stanowić dla nas cel sam w sobie!
Artykuł powstał w oparciu o materiały dostarczone przez Pola Studio

Previous ArticleNext Article
ysoutherlanc.com obat-polska.pl polska.pl